Het Keurmerk: De Kwaliteitsvakman!
Bouwen, verbouwen, renoveren of opknappen? U wilt dat het goed gebeurt. Het gaat tenslotte om uw woning of pand. Met de Kwaliteitsvakman haalt u een ervaren, betrouwbare vakman in huis.
Werken met een Kwaliteitsvakman biedt zekerheid:
- Het werk wordt volgens offerte afgemaakt.
- De vakman maakt heldere afspraken.
- U krijgt een jaar garantie op het werk.
Daarvoor staat het Keurmerk Kwaliteitsvakman garant. Ook dankzij de klanten die het werk van de vakmannen beoordelen. En de Geschillencommissie die onafhankelijk oordeelt als dat nodig is.
Wie is de vakman?
Dé vakman voor al uw klussen.
Of u nu een hele nieuwe dakkapel wilt plaatsen, of alleen de kozijnen laten schilderen: voor elk werk is er een Kwaliteitsvakman. Een expert binnen zijn vakgebied. En altijd snel te vinden op deze website.
Ervaren en betrouwbaar
De vakmannen met het Keurmerk Kwaliteitsvakman staan voor kwaliteit en garantie. Ze hebben stuk voor stuk ervaring en vakmanschap opgebouwd en werken als zelfstandig ondernemer. Service en klantvriendelijkheid? Dat is voor hen vanzelfsprekend. Dat blijkt ook uit de beoordelingen van hun klanten.
Zo werkt zekerheid
Via deze website huurt u zelf úw Kwaliteitsvakman in. U maakt eenvoudig rechtstreeks een afspraak. Elke Kwaliteitsvakman biedt u dezelfde zekerheden, zoals een jaar garantie op het werk. Hij heeft aandacht voor uw wensen en maakt het werk volgens de planning af. De Stichting Keurmerk Kwaliteitsvakman staat daarvoor garant.
Uw garanties, Zekerheid in huis.
U weet dat u kwaliteit krijgt als u met de Kwaliteitsvakman werkt. Daar staat het keurmerk voor. U kunt rekenen op een servicegerichte vakman die duidelijke afspraken maakt en werkt met heldere offertes.
Daarnaast krijgt u:
- Een jaar garantie op het werk, of langer.
- De garantie dat het werk volgens de planning wordt afgemaakt. Ook bij ziekte of faillissement van de vakman. De stichting zorgt dan voor een vervanger.
Heeft u problemen over het werk tijdens de garantieperiode? Volg de volgende stappen:
1. Neem contact op met uw Kwaliteitsvakman. Hij zal proberen zo snel mogelijk het probleem op te lossen.
2. Komt u niet tot een oplossing, dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie.
3. U kunt gebruik maken van de mogelijkheid voor bemiddeling. Hiertoe moeten beide partijen bereid zijn.
4. Lukt het niet om met bemiddeling tot een oplossing te komen, dan kan de klacht worden ingediend bij de Geschillencommissie.
Let op: uw klacht kan alleen in behandeling worden genomen voor bemiddeling of door de Geschillencommissie wanneer een schriftelijke offerte voor akkoord is ondertekend door beide partijen.